• BIST 9885.87
  • Kastamonu 23 °C
  • Zonguldak 21 °C
  • Karabük 21 °C
  • CHP Belediye Meclisinde Fark Attı!
  • “Bu Sonuç Ekonomik Krizin Faturasıdır”
  • Fırıncıoğlu’na çocuklardan sevgi seli!

EMİTT Fuarı 22. kez kapılarını açtı

Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı (EMITT), 22. kez kapılarını açtı. 25-28 Ocak 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan fuara 85 ülkeden 4 bin 800 katılımcı, 600 tur operatörü ile bin 30 firmayı ağırlıyor.

Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş'un açılışını yaptığı 22. Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı, 85 ülkeden 4 bin 800 katılımcıyı ağırlıyor. Bu yıl 25-28 Ocak 2018 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan İstanbul Beylikdüzü TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen fuarda İl Kültür Turizm Müdürlüğü koordinasyonunda Bartın Belediyesi ve Amasra Belediyesi katkılarıyla açılan stantta Bartın’ın mevcut turizm imajını şekillendiren temel unsurlar tanıtılıyor.

Tanıtım broşürleri dağıtılıyor

İlimizin tanıtımına yönelik açılan stantta geleneksel el sanatları, maket evler, ballı manda yoğurdu, Amasra salatası, Bartın baklavası, Bartın’ın doğal güzellikleri ile ilgili tanıtımlar yapılıyor. Bartın standını ziyaret eden katılımcılara Bartın Tanıtım Kitabı, tanıtım CD’si, Bartın Kent Haritası, Amasra Tanıtım Broşürü, İngilizce, Arapça ve Rusça Bartın Tanıtım Kitabı, Turizm Rehberlik Kitabı ile ilimizle ilgili tanıtım broşürleri dağıtılıyor.

85 ülkeden 4 bin 800 katılımcı ağırlanıyor

İstanbul’da 65 bin metrekarelik bir alandaki 12 salonda gerçekleştirilen fuara 85 ülke katıldı. 28 Ocak Pazar akşamına kadar açık olacak EMITT Fuarında binlerce ziyaretçinin ağırlanması hedefleniyor. Türkiye’nin turistik değerlerinin tanıtılması, turizminin çeşitlendirilmesi ve pazarın hareketlendirilmesinde büyük rolü olan EMITT Fuarı beldelere, kalkınma ajanslarına, turizm firmaları ve sektör profesyonellerine de yüksek katma değer sağlıyor.

Turizm sektörünün gelişmesine fayda sağlıyor

Fuar ile ilgili bilgiler veren İl Kültür Turizm Müdürü Fuat Dursun: “Dünyanın beş büyük turizm fuarı arasında yer alan EMITT – Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı, bu sene de rekor seviyede yerli ve yabancı profesyonel ziyaretçiyi ağırlıyor. Bu yıl 22’incisi düzenlenen EMITT, ülke tanıtımına, turizm sektörünün gelişmesine fayda sağlarken ülkemizde tatil anlayışının, erken rezervasyon avantajlarının benimsenmesinde de etkin rol oynuyor. İl Kültür Turizm Müdürlüğü olarak Avrupa’nın en büyük 5’inci turizm fuarına biz de katılım sağlıyoruz. Bu fuarda Bartın’ın tanıtımı için üzerimize ne düşerse yapacağız” dedi.

Güzelcehisar’ı tanıtacağız

Dursun; “Bizim koordinasyonumuzda Bartın Belediyesi ile Amasra Belediyesi’nin katkılarıyla stant açtık.  Tel kırmamızı, Bartın evlerimizi, el sanatlarımızı ve tarihi turistik değerlerimizi standımızı ziyaret eden misafirlerimize tanıtıyoruz. Tabii bu yıl Güzelcehisar’ı da tanıtacağız. Yani bu fuarda açtığımız stantta ilimize özgü tüm ürünlere yer veriyoruz. Geçen yıl ki gibi broşürlerimizi farklı dillerde dağıtıyoruz. Bartın Fotoğrafları, Bartın’da Dört Mevsim, Bartın Kent Planı gibi broşürlerimizi ziyaretçilere veriyoruz. Bu tür fuarların tanıtım anlamında önemi çok büyük. Bartın ili olarak bu önemli fuarda da yerimizi aldık” diye konuştu.